مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-24سياسي

خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند


رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولین است زیرا آنان ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با خانواده شهید حجت الاسلام محمد افچنگی از شهدای سبزواری حادثه تروریستی اهواز دیدار و گفتگو کرد.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و 4 هزار شهید روحانی دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بودند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در این دیدار گفت: شهدا جان خود را در راه خدا، برای انقلاب و آرمانهای نظام فدا کردند تا امروز عزت و سند آزادگی کشور رقم بخورد.

وی افزود: این روحیه بالا خانواده شهید حجت الاسلام افچنگی است که پشت دشمن را شکسته و آنان را از رسیدن به اهداف شوم خود باز می دارد.

وی با بیان اینکه دشمن هر روز در فکر توطئه ای جدید علیه ملت ایران است، اذعان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مقاومت تنها راه مقابله با توطئه های اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی و ایادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند

خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند