مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-05اقتصادي

افزایش 100 درصدی بارندگی ها در اردستان


رییس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: بارش هایی که در چند روز گذشته در شهرستان اردستان اتفاق افتاده نسبت به بلند مدت 100 درصد افزایش داشته و وضعیت فرانرمال را نشان می دهد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: بارش هایی که در چند روز گذشته در شهرستان اردستان اتفاق افتاده نسبت به بلند مدت 100 درصد افزایش داشته و وضعیت فرانرمال را نشان می دهد.

جواد رمضان پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با ورود سامانه ای که از روز گذشته وارد شهرستان اردستان شده بود بارش های خوبی را برای اکثر نقاط شهرستان داشت.

وی با بیان اینکه بارش هایی که در چند روز گذشته در شهرستان اردستان اتفاق افتاده نسبت به بلند مدت 100 درصد افزایش داشته و وضعیت فرانرمال را نشان می دهد، افزود: از ابتدای سال زراعی تاکنون 13 میلی متر بارندگی در شهرستان ثبت شده که نسبت به سال گذشته هم افزایشی بوده است.

رییس اداره هواشناسی اردستان گفت: بیشترین بارش ها از روز پنجشنبه تاکنون در منطقه علیا و روستای بقم با 21 میلی متر ثبت شده است.

همچنین روستاهای تورزن با 15 میلی متر، کاشانک 14 میلی متر و نیسیان با 11 میلی متر بیشترین بارش ها را ثبت کردند.

رمضان پور تصریح کرد: بارش های روز گذشته در برخی نقاط شهرستان مانند نقاط کوهستانی به صورت تگرگ گزارش شده و بعضی از نقاط مانند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی بارندگی ها در اردستان

افزایش 100 درصدی بارندگی ها در اردستان