مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-01سياسي

سامانه سامد ویژه سفر رییس جمهور به کردستان فعال شد


مرکز پاسخگویی ارتباطات ریاست جمهوری از طریق سامانه سامد، تلفن 111 به صورت شبانه روزی برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و مطالبات، درخواست های مردم درایام سفر رییس جمهور به کردستان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در سومین دور سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، با حضور استاندار سامانه تلفنی 111، پاسخگویی به درخواست های مردمی (ویژه سفر ریاست جمهوری) صبح امروز در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه کردستان آغاز به کار کرد.

اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه آغاز به کار این سامانه اظهار کرد: برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و درخواست ها تنها از طریق شماره تلفن 111 امکانپذیر است و اقدامات لازم برای فعالیت هر چه مطلوب تر، سایت پاسخگویی انجام شده است.

به گفته وی، بیش از یک هزار نفر از همکاران در طول این چند روز در اینجا حضور دارند.

وی گفت: 200 خط ارتباطی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده خدمت به مردم هستند به محض اینکه درخواست ها بیان می شود در سامانه ثبت می شود و از روز شنبه کار ارجاع درخواست ها ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخشی از این ارتباطات مردمی در این قالب خواهد بود و بخشی از این ارتباطات مربوط به کسانی است که می خواهند به صورت حضوری نامه های خود را تقدیم کنند برای اینکار از صبح روز پنجشنبه تا ظهر در محدوده میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سامد ویژه سفر رییس جمهور به کردستان فعال شد

سامانه سامد ویژه سفر رییس جمهور به کردستان فعال شد