مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-05اقتصادي

تامین نهاده برای 50 هزار راس دام عشایر خراسان رضوی


مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی در خصوص اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در استان گفت: در مرحله اول برای 50 هزار راس دام عشایر استان، قراردادی بین اتحادیه عشایری و پشتیبانی امور دام استان جهت تامین 9000 تن جو منعقد شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی در خصوص اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در استان گفت: در مرحله اول برای 50 هزار راس دام عشایر استان، قراردادی بین اتحادیه عشایری و پشتیبانی امور دام استان جهت تامین 9000 تن جو منعقد شده است.

محمد حسین جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص حمایت از عشایر خراسان رضوی در قالب طرح تولید قراردادی گوشت اظهار کرد: در مرحله اول برای 50 هزار راس دام عشایر استان، قراردادی بین اتحادیه عشایری و پشتیبانی امور دام استان جهت تامین 9000 تن جو منعقد شده است.

وی در خصوص استقبال عشایر استان از این طرح افزود: عشایر در حال انعقاد قرارداد با تعاونی ها هستند؛ البته انجام فرایند قرارداد با هدف راستی آزمایی و برخورداری عشایر دارای شرایط به دلیل مواردی از جمله بیمه کردن دام و تحویل چک وسفته کمی زمان بر است.

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی در رابطه با زمان پایان اجرای این طرح تصریح کرد: تاکنون از طریق شرکت پشتیبانی امور دام کشور زمان مشخصی برای پایان کار اعلام نشده و یقینا با توجه به کوچ عشایر به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نهاده برای 50 هزار راس دام عشایر خراسان رضوی

تامین نهاده برای 50 هزار راس دام عشایر خراسان رضوی