مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-06اقتصادي

کمک 900 میلیونی مردم بردسکن برای عتبات عالیات


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بردسکن گفت: مردم بردسکن درسال جاری حدود 900 میلیون برای عتبات عالیات کمک داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل نیا  در نشست این ستاد که با حضور اعضا وبا شرکت امام جمعه  این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خیرین بردسکن امسال از تعهد یک میلیارد تومانی شهرستان تا کنون حدود 90 درصد  این مبلغ را جمع آوری  وبه حساب مربوطه ستاد عتبات عالیات  واریز نمودند.

اسماعیل نیا افزود: در ماه محرم با پرچم گردانی گنبد مطهر امام حسین علیه السلام که در سطح روستاها انجام شد بانوان این شهرستان بیش از 500 گرم طلا و نقره برای بازسازی عتبات عالیات هدیه کردند.

مسئول ستاد عتبات عالیات بردسکن با اشاره به اینکه مبلغ 150میلیون کمک نقدی  ونیز مقدار 500گرم طلا  توسط بانوان برای ساخت  حرمین شریفین در کربلای معلا ونجف اشرف کمک داشته اند  اظهار کرد: مردم در مجموع حدود 900 میلیون کمک داشته اند که امیدواریم تا پایان سال باقی مانده تعهد شهرستان جمع آوری گردد.

اسماعیل نیا با بیان اینکه موسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود گفت: ا اکثر طرح ها در اماکن مقدسه کربلا، نجف، سامرا و کاظمین رو به اتمام  است و صحن حضرت زینب با بیش از 120 هزار متر مربع تا پایان امسال تکمیل و تحویل تولیت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 900 میلیونی مردم بردسکن برای عتبات عالیات

کمک 900 میلیونی مردم بردسکن برای عتبات عالیات