مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-20سياسي

توزیع 50 سری جهیزیه و 2هزار بسته کمک مومنانه در نایین


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین گفت: در اولین روز از هفته بسیج، 50 سری جهیزیه، دو هزار بسته کمک مومنانه و 250 بسته لوازم التحریر توزیع شد.

- مسعود اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین در گفت وگو با خبرنگار فارس در نایین ضمن تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج ، ترویج سبک زندگی ایرانی_اسلامی و در اولین روز این هفته که روز بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی است، 50 سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، یک عدد پتو دونفره و یک تخته فرش میان زوج های نیازمند شهرستان نایین توزیع شد.

وی با بیان اینکه این جهیزیه ها همگی از تولیدات ایرانی است، گفت: این 50 سری جهیزیه با همکاری خیرین و عنایت سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به برکت رزمایش اخیری که در شهرستان نایین برگزار شد و به همت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان با اعتباری حدود هر سری 400 میلیون ریال تهیه شده است که به دست زوج های جوان نیازمند می رسد.

اکبری افزود: این مرحله، سومین مرحله توزیع جهیزیه در سال جاری در شهرستان نایین برای حمایت و تشویق جوانان به شروع زندگی آسان و ترویج زندگی ساده و به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 سری جهیزیه و 2هزار بسته کمک مومنانه در نایین

توزیع 50 سری جهیزیه و 2هزار بسته کمک مومنانه در نایین