مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-17سياسي

رییس جمهور پس از 34 سال انتظار بیمارستان «شهریار» را افتتاح می کند


بیمارستان امام خمینی شهریار پس از سال ها انتظار و کش و قوس های فراوان سرانجام روز یکشنبه مصادف با سالروز ولادت حضر زینب کبری (س) افتتاح خواهد شد.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: بیمارستان امام خمینی شهریار، صبح یکشنبه، 28 آبان مقارن با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و  روز گرامیداشت مقام پرستار پس از 34 سال انتظار با حضور رییس جمهور افتتاح می شود تا گام بلندی دیگر از سوی دولت مردمی در مسیر عدالت در سلامت برداشته شود.

یکی از وعده های رییس جمهور در ایام انتخابات اجرای برنامه عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش برای دسترسی آسان و ارزان مردم به خدمات سلامت به ویژه در نقاط کم برخوردار کشور بود که بررسی عملکرد وی در این حوزه نشان از تحقق نسبی این وعده دارد.

از اقدامات مهم  این وزارتخانه در بیش از دو سال گذشته،  تکمیل  و اتمام پروژه های نا تمام بهداشتی و درمانی بوده  تا هرچه سریع وارد مدار خدمت رسانی شوند.

با همین رویکرد از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده و این روند همچنان ادامه دارد.

شهرستان شهریار در سالها و دهه های گذشته،  با توجه به تراکم بالای جمعیت از حیث تعداد تخت های بستری نسبت به استانداردهای موجود در سطح رضایت بخشی  قرار نداشته و افزوده شدن بیمارستان امام خمینی به مجموع امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور پس از 34 سال انتظار بیمارستان «شهریار» را افتتاح می کند

رییس جمهور پس از 34 سال انتظار بیمارستان «شهریار» را افتتاح می کند