مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:102023-10-28ورزشي

وضعیت مصدومان ملوان امشب مشخص می شود


سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال ملوان در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم هستند که شرایط شان امشب مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در استادیوم مرحوم قایقران با تسلیت فوت یکی از هواداران تیم ملوان اظهار کرد: امیدوارم خدا به مادر نیما نعیمی و خانواده محترمش صبر بدهد و فردا قطعا سعی خواهیم کرد روح این هوادار ملوان را شاد کنیم.

  وی با اشاره به وضعیت روحی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس هم برای ما سه امتیاز دارد اما حسن این بازی این است که بازیکنان خودشان انگیزه لازم را دارند، مصمم و با انرژی هستند که برای شادی هواداران و برد می جنگند، ان شالله بتوانیم کم اشتباه باشیم.

  سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال ملوان در آستانه این دیدار حساس افزود: خوشبختانه محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم هستند که شرایط شان امشب مشخص می شود.

  تارتار یکی از دلایل مشکلات و اشتباهات داوری را نبود کمک داور ویدئویی دانست و بیان کرد: داوران جزو قشر مظلومی این فوتبال هستند و هر اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مصدومان ملوان امشب مشخص می شود

وضعیت مصدومان ملوان امشب مشخص می شود