مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-20حوادث

تباهی در باغ ویلای اجاره ای!


از نقشه شوم دوستم هیچ اطلاعی نداشتم وتصور می کردم او برای تفریح و خوشگذرانی در کنار یکدیگر مرا به باغ ویلای اجاره ای دعوت کرده است اما وقتی مردان غریبه را درآن جا دیدم تازه فهمیدم که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 37 ساله درحالی که مدعی بود عذاب وجدان رهایش نمی کند و قصد دارد دختر نوجوانی را از سقوط در گرداب تباهی نجات دهد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد گفت: چندسال قبل به خاطر اختلافات شدید خانوادگی از همسرم طلاق گرفتم و دریک منزل اجاره ای به تنهایی زندگی می کردم فقط گاهی دخترم که با پدرش زندگی می کند به دیدارم می آمد.

در همین روزها بود که از طریق فضای مجازی در یکی از تورهای تفریحی وسرگرمی عضو شدم تا از واقعیت تلخ شکست در زندگی مشترک فرارکنم! درهمین گیر ودار بود که یکی از بچه های گروه پیشنهاد کرد با پرداخت مبلغی ناچیز یک باغ و یلا برای آخر هفته اجاره کنیم و درکنار یکدیگر خوش بگذرانیم ولی ترانه به من تاکید کردکه یک دورهمی مجردی است و من هم باید حضور داشته باشم چرا که برایم سورپرایز دارد!من هم که نمی دانستم ترانه چه نقشه شومی طراحی کرده است بلافاصله پیشنهاد او را پذیرفتم و مبلغ مذکور را برای اجاره باغ ویلا پرداختم!آخر هفته بود که به سوی یکی از باغ ویلاهای بولوار شاهنامه در منطقه فردوسی مشهد حرکت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تباهی در باغ ویلای اجاره ای!

تباهی در باغ ویلای اجاره ای!