مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-31سياسي

دستور کار نظام مالیاتی مبارزه با فرار مالیاتی باشد


نظام مالیاتی باید با استفاده از ظرفیت های قانونی به سراغ کسانی برود که درآمد های کلان دارند و اقدام به فرار مالیاتی می کنند و از آن طرف به کسانی که به دلیل مشکلات اقتصادی و یا تحریم دچار مشکل شده اند مساعدت مالیاتی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس دیوان عالی کشور با تاکید بر لزوم مبارزه با فراریان مالیاتی و مساعدت با تولید کنندگان در نظام مالیاتی، گفت: دستگاه قضا برای مبارزه قاطع با کسانی که با فرار مالیاتی حقوق عامه را تضییع می کنند در کنار دولت ایستاده است.

بر این اساس، حجت الاسلام والمسلمین منتظری رییس دیوان عالی کشور در آیین اعطای احکام بازرسان موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری که با دعوت دکتر سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این سازمان برگزار شد، مسئله اول امروز کشور در ارتباط با اداره جامعه را اقتصاد دانست و گفت: به دلیل همین اهمیت، چندین سال متوالی مقام معظم رهبری نیز موضوع اقتصاد را، مسئله پایه ای و اساسی کشور اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد به مالیات برمی گردد که جزء وظایف اصلی سازمان امور مالیاتی است، بیان داشت: مالیات منبع اصلی تامین هزینه جاری دولت است و بسیاری از خدمات عمومی که در کشور انجام می شود از محل درآمد های مالیاتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور کار نظام مالیاتی مبارزه با فرار مالیاتی باشد

دستور کار نظام مالیاتی مبارزه با فرار مالیاتی باشد