مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-16اقتصادي

بازارچه دائمی صنایع دستی بجنورد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بازارچه دائمی صنایع دستی واقع در پارک شهربازی شهرستان بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در بازدید از پروژه احداث بازارچه دائمی در بجنورد اظهارکرد: بازارچه دائمی صنایع دستی واقع در پارک شهربازی شهرستان بجنورد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: باتوجه به اهمیت تولید و عرضه صنایع دستی در توسعه گردشگری و رشد اقتصادی استان، کلنگ احداث این بازارچه دائمی در بهمن ماه سال گذشته توسط استاندار خراسان شمالی بر زمین زده شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: این بازارچه دائمی صنایع دستی با مشارکت استانداری خراسان شمالی و شهرداری بجنورد در راستای حمایت از صنعتگران استان به ویژه مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار در زمینی به مساحت بیش از 150 مترمربع در دست احداث است.

مستوفیان با تأکید بر اینکه با احداث این بازارچه، تعداد بازارچه های دائمی صنایع دستی شهرستان بجنورد به 5 عدد خواهد رسید، بیان داشت: با بهره برداری از این بازارچه تعداد 15 صنعتگر در 6 غرفه می توانند به صورت دائمی به عرضه و فروش محصولات خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی صنایع دستی بجنورد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بازارچه دائمی صنایع دستی بجنورد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد