مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-29پزشكي

بیمه سلامت به حوزه پیشگیری از بیماری ها ورود کند


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشتر جمعیت استان زیرپوشش بیمه سلامت هستند، گفت: در بحث بیماری های صعب العلاج در بخش پیشگیری مشکلاتی داریم که بیمه سلامت باید به سایر مجموعه های پزشکی در راستای کاهش این بیماری ها یاری رسان باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشتر جمعیت استان زیرپوشش بیمه سلامت هستند، گفت: در بحث بیماری های صعب العلاج در بخش پیشگیری مشکلاتی داریم که بیمه سلامت باید به سایر مجموعه های پزشکی در راستای کاهش این بیماری ها یاری رسان باشد.

محمد کرمی امروز یکشنبه 7 آبان در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت و کارکنان این اداره بیان کرد: مجموعه پویا با همان نیروی انسانی کم هم می تواند اقدامات شایسته و مطلوب انجام دهد، باید برای انجام کار ارباب رجوع دیوان سالاری های اداری را کم کرد.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین نعمت خدمت بی منت به مردم است پس برای ارائه خدمت به مردم تفاوت قائل نشوید، افزود: بیشتر جمعیت سیستان و بلوچستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند و از این حیث شما می توانید در ترویج فرهنگ ایفای نقش کنید.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بحث بیماری های صعب العلاج در بخش پیشگیری مشکلاتی داریم که بیمه سلامت باید به سایر مجموعه های پزشکی در راستای کاهش این بیماری ها یاری رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت به حوزه پیشگیری از بیماری ها ورود کند

بیمه سلامت به حوزه پیشگیری از بیماری ها ورود کند