مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-31بين الملل

بلاتکلیفی کانادا در حمایت از مواضع رژیم صهیونیستی


وزیر امور خارجه کانادا در بیانیه ای از همه طرفهای درگیر در جنگ غزه خواست تا با پذیرش هرچه سریع تر آتش بس فوری امکان خروج اتباع خارجی از غزه و ورود کمک های بشردوستانه به این منطقه فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه روز پس از آنکه دولت کانادا از پذیرش قطعنامه سازمان ملل مبنی بر برقراری آتش بس بین حماس و رژیم صهیونیستی خودداری کرد، وزارت امور خارجه این کشور اکنون خواهان برقراری یک آتش بس بشردوستانه در این جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو این آخرین نشانه از عدم انسجام سیاست خارجی دولت کاناداست.

در حالی که این کشور رای صریح خود در جریان رای گیری اخیر سازمان ملل برای برقراری آتش بس در غزه را اعلام نکرد، اما اکنون خواستار برقراری آتش بس بین طرفین درگیری شده است.

این دوگانگی زمانی بیشتر می شود که بدانیم، پیشتر حتی جاستین ترودو نخست وزیر این کشور از توقف ارسال کمک های بشردوستانه در قالب کمک به مردم غزه حمایت کرده بود.

اکنون ملانی جولی وزیر امور خارجه کانادا در جریان اظهاراتی که سعی داشت، سیاست خارجی این کشور را در شرایط بحرانی کنونی مشخص کند عنوان کرد: زمان رو به اتمام است و ما برای خروج اتباع خارجی از جمله کانادایی ها به توافق میان همه طرف های درگیر نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی کانادا در حمایت از مواضع رژیم صهیونیستی

بلاتکلیفی کانادا در حمایت از مواضع رژیم صهیونیستی