مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-21سياسي

بسیج پیام آور خودباوری و کارآمدی است


بسیج علاوه بر این که مفهومی پویا و بانشاط در خود نهفته دارد، پیام آور اندیشه ی متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: بسیج علاوه بر این که مفهومی پویا و بانشاط در خود نهفته دارد، پیام آور اندیشه ی متعالی خودباوری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر حسن بهرام نیا در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران از 29 آبان تا 5 آذر(سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی ره ) به عنوان هفته ی بسیج نام گذاری شده است.

بسیج لشکر مخلص خدا، شجره ی طیبه و مظهر بی بدیل ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه این پیام آورده است: بی شک نقش بی بدیل و ماندگار بسیجیان در روند تحولات عظیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز تاکنون به ویژه دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران ها، مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک های مؤمنانه به نیازمندان، محرومیت زدایی در مناطق محروم و روستایی، قابل ستایش است.

استاندار ایلام تاکید کرد: حضور موثر و تعیین کننده ی بسیج در برهه ها و مقاطع حساس کشور تا بدان جاست که از آن به عنوان مولود یک فرهنگ ناب یاد می کنند که امروز به عنوان معیار کار جهادی و انقلابی مورد توجه و تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج پیام آور خودباوری و کارآمدی است

بسیج پیام آور خودباوری و کارآمدی است