مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-11اقتصادي

اجرای تنها 10 کیلومتر از کمربند سبز اهواز/ صنایع به تعهدات خود عمل نمی کنند


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اجرای تنها 10 کیلومتر از کمربند سبز شهر، گفت: بقیه بخش های کمربند سبز اهواز باید توسط دیگر دستگاه ها، - ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اجرای تنها 10 کیلومتر از کمربند سبز شهر، گفت: بقیه بخش های کمربند سبز اهواز باید توسط دیگر دستگاه ها، صنایع، شرکت ها و کارخانه های دولتی ایجاد شود اما تاکنون کاری در این زمینه انجام نشده است.

علی شمسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت اجرای کمربند سبز اهواز اظهار کرد: کمربند سبز اهواز حدود 72 کیلومتر طول دارد که اجرای حدود 10 کیلومتر از آن بر عهده شهرداری اهواز است و شهرداری بیش از 80 درصد وظیفه خود در این پروژه را انجام داده است.

وی افزود: در سال های 1401 و 1402 نیز بخشی از کمربند سبز که بر اثر سیل سال 98 از بین رفته بود را احیاء و مجددا درختان کهور را کشت کردیم.

با آبیاری به موقع، درختان کهور کشت شده در این بخش قابل رویت هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بقیه بخش های کمربند سبز اهواز باید توسط دیگر دستگاه ها، صنایع، شرکت ها و کارخانه های دولتی ایجاد شود اما تاکنون کاری در این زمینه انجام نشده است.

شمسی بیان کرد: معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با جدیت در حال پیگیری این موضوع است؛ برخی شرکت ها و صنایع برای اجرای تعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تنها 10 کیلومتر از کمربند سبز اهواز/ صنایع به تعهدات خود عمل نمی کنند

اجرای تنها 10 کیلومتر از کمربند سبز اهواز/ صنایع به تعهدات خود عمل نمی کنند