مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-07سياسي

پیروزی های برجسته جبهه مقاومت مدیون خون شهدا است


فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت:امروز شاهدیم که بزرگترین جریان انزجار از رژیم صهیونیستی و بزرگترین جریان در حمایت از مردم فلسطین شکل گرفته است.

- فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت:امروز شاهدیم که بزرگترین جریان انزجار از رژیم صهیونیستی و بزرگترین جریان در حمایت از مردم فلسطین شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دومین یادواره شهدای فرهنگی شهر تهران که در سالن همایش خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: در کشور حدود 220 هزار شهید تقدیم شده است که اکثراً از شهدای دفاع مقدس هستند و از این بین 36 هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید معلم داریم.

وی افزود: این اعداد و ارقام و نسبت آن ها خیلی معنادار است و اگر بخواهیم نقش اقشار را در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و به ویژه فرهنگ مقاومت و ایستادگی تبیین کنیم، بیشترین سهم را می توان به قشر فرهنگی اختصاص داد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه معلم ها استحکام فکری برای دانش آموزان ما ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: ما مدرسه ای داریم که 150 شهید داده است و این یعنی شهدای ما آگاهانه تصمیم گرفتند که برای دفاع از مردم در جبهه حضور یابند؛ این اثر تربیت مؤمنانه جامعه فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی های برجسته جبهه مقاومت مدیون خون شهدا است

پیروزی های برجسته جبهه مقاومت مدیون خون شهدا است