مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:212023-11-06سياسي

پروژه فاضلاب در کیانپارس اهواز به کجا رسید؟


محمدرضا کرمی نژاد مدیرکل آب و فاضلاب خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره آخرین اقدامات پروژه فاضلاب در کلانشهر اهواز اظهار کرد: با اقدامات انجام شده طی 48 ساعت گذشته دو کار مهم در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز که سالیان سال مردم منطقه کیانپارس مخصوصا خیابان خرداد را نگران کرده بود تکمیل شد و یک کار اساسی در این منطقه بعد از سال ها مشکلات انجام شده است که جا دارد از صبر و شکیبایی مردم شریف اهواز تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: بعد از اجرای خطوط اصلی در جاده ساحلی در خیابان های دو، پنج و سیزده برای تکمیل این پروژه عملیات اجرایی این پروژه در خیابان های فرعی ذکر شده را آغاز کردیم تا مردم روند تکمیلی این پروژه برای مردم قابل لمس باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: سال ها لوله 350 میلی متری  دفع فاضلاب و آب های سطحی را در منطقه کیانپارس داشته که طی این سالها بیش از 50 درصد لوله ها گرفتگی داشته اند و مشکلاتی برای مردم شریف این منطقه به خصوص در فصل بارندگی ها ایجاد میکرد که با تکمیل این پروژه مشکل فاضلاب این مناطق یک بار برای همیشه برطرف می شود.

کرمی نژاد در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر خطوط هزار میلی متری در این مناطق اجرا شده است که تا با تکمیل روند اجرایی این پروژه مردم تفاوت ها را لمس خواهند کرد و رضایت مندی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه فاضلاب در کیانپارس اهواز به کجا رسید؟

پروژه فاضلاب در کیانپارس اهواز به کجا رسید؟