مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-21بين الملل

با رسیدن جنگ به «باب المندب» تجارت اسراییل در معرض خطر جدی قرار گرفت


تحلیلگران اقتصادی با اشاره به توقیف کشتی صهیونیستی توسط رزمندگان ارتش یمن تأکید کردند که تجارت رژیم صهیونیستی در سایه تداوم حملات و تجاوزگری علیه نوار غزه دیگر در امان نخواهد بود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و توقیف کشتی صهیونیستی توسط نیروهای مسلح یمن که یک تحول مهم است و می تواند در مساله تجارت بین المللی از جمله نفت پر سر و صدا باشد، تنگه باب المندب، گذرگاه راهبردی یمن در دریای سرخ به کانون حوادث در منطقه تبدیل شده است.

نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب در بیانیه ای درباره جزییات توقیف کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تاکید کرد که تمامی کشتی های این رژیم و همچنین کشتی های در تعامل با تل آویو هدف مشروع نیروهای مسلح یمن هستند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در این باره اظهار داشت: نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن در راستای اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن و در پاسخ به مطالبات ملت بزرگ یمن و همه آزادگان امت و بر اساس مسوولیت دینی، انسانی و اخلاقی در قبال ملت فلسطین، عملیات نظامی را در دریای سرخ انجام داد که نتیجه آن توقیف یک کشتی صهیونیستی و انتقال آن به سواحل یمن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رسیدن جنگ به «باب المندب» تجارت اسراییل در معرض خطر جدی قرار گرفت

با رسیدن جنگ به «باب المندب» تجارت اسراییل در معرض خطر جدی قرار گرفت