مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-15سياسي

افزایش همکاری های جهاد دانشگاهی هرمزگان و فرمانداری بندرخمیر


میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر با دکتر احمد زاهری رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان در راستای افزایش همکاری های دو سویه دیدار و گفت وگو کرد.

- دکتر احمد زاهری رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان با بیان ظرفیت ها و امکانات این نهاد انقلابی درحوزه های فناوری، آموزش، اشتغال و پژوهشی بر توسعه و تعامل بیشتر تاکید کرد.

زاهر حل مشکلات کشور را نیاز کار های بزرگ و جهادی دانست و افزود: جهاد دانشگاهی استان در سال های اخیر با انجام کار های علمی، پژوهشی موفقیت های بسیاری کسب کرده است و ترکیب و همگامی توامان علم و صنعت از اولویت های جهاددانشگاهی از بدو تشکیل بوده که این امر بالعینه در اقدامات این نهاد نمود یافته است که جهاددانشگاهی در راستای ترقی، توسعه و همسان سازی کشور در علم و صنعت تلاش کرده و موفق بوده است.

وی همچنین نوآوری و تلاش در راستای رفع مشکلات روز جامعه همگام و هماهنگ با ارکان نظام و مطالبات رهبری وجه تمایز این نهاد دانسته و گفت: جهاددانشگاهی از حالت عادی سازی و کارهای روتین عبور کرده و با موفقیت به سمت جهش تولید و نوآوری پیش می رود.

میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر نیز در این دیدار، پیشرفت مبتنی بر کار کارشناسی و عالمانه را در شهرستان بندرخمیر وظیفه واولویت مهم برشمرد و گفت: باید از فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری های جهاد دانشگاهی هرمزگان و فرمانداری بندرخمیر

افزایش همکاری های جهاد دانشگاهی هرمزگان و فرمانداری بندرخمیر