مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-28بين الملل

توقف کامل پروازها از تهران به دمشق


اعزام زائران به سوریه به دلیل حملات رژیم صهیونیستی از هفته های گذشته متوقف شده بود.

با این حال، کاروان های غیرمجاز با پروازهای موجود زائر می بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفرهای زیارتی به سوریه از هفته های گذشته متوقف شده و همچنان نیز سازمان حج و زیارت هیچ اعزامی به دمشق ندارد.

با این وجود، پروازها به سوریه در حال انجام بود و برخی از کاروان های غیرمجاز نیز زائران را به زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما اعزام می کردند.

این کاروان ها از طریق پروازهای یکی از شرکت های هواپیمایی کشورمان یا شرکت اجنحهالشام که سوری است، زائران را به سوریه می بُردند.

توقف پرواز اجنحهالشام از تهران به سوریه اکنون با ادامه درگیری ها در غزه و حمله رژیم اشغالگر قدس به فلسطین اشغالی و بعضاً حملات پراکنده به سوریه، پروازها به دمشق به طور کلی متوقف شده است.

ابراهیمی، نماینده شرکت هواپیمایی اجنحهالشام در ایران می گوید: با توجه به نبود امنیت لازم، پروازهای این هفته به سوریه لغو شده است و امروز نیز پرواز این شرکت به سوریه نرفت.

شرکت اجنحهالشام در هفته سه پرواز به سوریه دارد که در هفته های گذشته، این شرکت زائران و مسافران را به جای دمشق به لاذقیه منتقل می کرد، اما از امروز با توقف موقت پروازهای این شرکت به سوریه، هیچ پرواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف کامل پروازها از تهران به دمشق

توقف کامل پروازها از تهران به دمشق