مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-27سياسي

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد


طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید حامد حسینی به عنوان مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد.

- ایسنا/خراسان رضوی طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید حامد حسینی به عنوان مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد.

رضا خواجه نایینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم با تاکید بر موضوع مولدسازی اظهار کرد: برگزاری جلسات ماهانه سران قوا در خصوص مولدسازی نشان از اهمیت این موضوع دارد و تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی به مدیران استانی در اولویت قرار دادن این موضوع است .

وی افزود: تسهیلات تبصره 18، درگاه ملی مجوزها، سرمایه گذاری خارجی و نظارت مالی از دیگر حوزه های مهم فعالیت ادارات کل امور اقتصادی و دارایی در استان ها است .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از سیاست های مهم وزارت اقتصاد را استفاده از بدنه کارشناسی در انتصابات عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت این وزارتخانه تخصصی است، سیاست وزیر امور اقتصادی ودارایی استفاده از بدنه کارشناسی و فنی خود وزارت در انتصاب مدیران است .

خواجه نایینی، مدیر کل جدید امور اقتصادی ودارایی خراسان رضوی را فردی صاحب تجربه در حوزه های نظارت مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی منصوب شد