مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-07دانش

تنور داغ پرسش و پاسخ در غرفه بنیاد ملی علم ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غرفه بنیاد ملی علم ایران در سومین روز برگزاری نمایشگاه فناوری نانو، آن هم در روزی که سفر پاییز به نیمه راه خود رسیده است، - غرفه بنیاد ملی علم ایران در سومین روز برگزاری نمایشگاه فناوری نانو، آن هم در روزی که سفر پاییز به نیمه راه خود رسیده است، شلوغ ترین روز را نسبت به دو روز گذشته داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غرفه بنیاد ملی علم ایران در سومین روز برگزاری نمایشگاه فناوری نانو، آن هم در روزی که سفر پاییز به نیمه راه خود رسیده است، شلوغ ترین روز را نسبت به دو روز گذشته داشته است.

تنور پرسش و پاسخ در این غرفه داغ داغ بود و مسئولان و محققان و پژوهشگران رفت و آمد زیادی داشتند.

حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در نمایشگاه نانو و بازدید از مجموعه غرفه های حاضر در این نمایشگاه، پای بازدیدکنندگان زیادی را به نمایشگاه بین المللی باز کرد.

علاوه بر این، مدیران عالی رتبه مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، مدیران پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، مدیران و نمایندگان ستاد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور داغ پرسش و پاسخ در غرفه بنیاد ملی علم ایران

تنور داغ پرسش و پاسخ در غرفه بنیاد ملی علم ایران