مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-08بين الملل

جنگ در غزه؛ تشکیلات خودگردان و اسراییل در پشت پرده با یکدیگر زدوبند کرده اند؟


در حالیکه بر اساس آخرین آمار منتشرشده در رسانه ها، تعداد شهدای غزه از 10 هزار و 300 تن عبور کرده است، اما نتانیاهو نه تنها هرگونه طرح آتش بس را رد می کند، - ایسنا/خراسان رضوی در حالیکه بر اساس آخرین آمار منتشرشده در رسانه ها، تعداد شهدای غزه از 10 هزار و 300 تن عبور کرده است، اما نتانیاهو نه تنها هرگونه طرح آتش بس را رد می کند، بلکه برخی از اعضای کابینه اش در جدیدترین اظهارت خود تهدید به استفاده از سلاح های اتمی در غزه کرده اند.

اگرچه حتی آمریکا به عنوان اصلی ترین متحد و حامی رژیم صهیونیستی نیز این اظهارات را کاملا غیر قابل قبول خوانده است، اما این تهدیدات وزیر اسراییل نشان می دهد این رژیم که زیر سایه مماشات نهادهای بین المللی از جمله آژانس انرژی اتمی، هیچ گاه عضویت در پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (NPT) را نپذیرفته، توانسته به تسلیحات اتمی دست یابد.

در شرایطی که وضعیت غزه روز به روز فجیع تر می شود و اسراییل به استفاده از سلاح های اتمی تهدید کرده است، تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس همچنان موضعی منفعلانه در برابر وضعیت غزه دارد.

محمود عباس همچنین صحبت هایی را علیه حماس مطرح کرده است.

برخی از تحلیلگران معتقد اند یکی از محتمل ترین گزینه ها در مورد آینده جنگ غزه، این است که اسراییل پس از تضعیف شدید حماس، غزه را به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ در غزه؛ تشکیلات خودگردان و اسراییل در پشت پرده با یکدیگر زدوبند کرده اند؟

جنگ در غزه؛ تشکیلات خودگردان و اسراییل در پشت پرده با یکدیگر زدوبند کرده اند؟