مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-15سياسي

حمایت از ایده ها و طرح های فناورانه حوزه اپتیک و کوانتوم با انتشار فراخوان مشترک


ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به جذب ایده های فناورانه کرده اند.

- ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به جذب ایده های فناورانه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه فناوری های اپتیک و کوانتوم، به عنوان یکی از کلیدی ترین و آینده سازترین فناوری های قرن حاضر، فراخوان مشترکی از سوی ستاد توسعه فناوری های کوانتوم و صندوق نوآوری در قالب برنامه نوآفرین منتشر شد.

طبق این فراخوان به منظور کمک به توسعه فناوری های نوظهور و بهره برداری از نتایج آن، از تمامی ایده ها و طرح های مرتبط با حوزه های اولویت دار حوزه اپتیک همچون کاربردهای لیزر در کشاورزی و امنیت غذایی ، کاربردهای نوین لیزر در دندانپزشکی و فیزیوتراپی ، فناوری مقرون به صرفه ساخت و تولید مبتنی بر لیزر ، کاربردهای بیوفوتونیک با تمرکز بر Ponit-of-Care برای HIV، مالاریا، سل و سایر بیماری های مشابه ، تصویربرداری سه بعدی و پردازش داده با کیفیت بالا ، سنسورهای فیبر نوری برای پایش کیفیت آب شرب و کاربرد ادوات و حسگرهای اپتیکی در حوزه پایش سلامت برخط حمایت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ایده ها و طرح های فناورانه حوزه اپتیک و کوانتوم با انتشار فراخوان مشترک

حمایت از ایده ها و طرح های فناورانه حوزه اپتیک و کوانتوم با انتشار فراخوان مشترک