مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-30سياسي

افزایش مدت زمان نگهداری معتادان متجاهر از یک به دو سال با تصویب مجلس


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از احتمال افزایش مدت زمان نگهداری از معتادان متجاهر به 2 سال در صورت تصویب مجلس خبرداد.

- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از احتمال افزایش مدت زمان نگهداری از معتادان متجاهر به 2 سال در صورت تصویب مجلس خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری فاز جدید مرکز نگهداری و بازپروری سروش در کهریزک با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از اقداماتی که از سوی نیروی انتظامی در این مجموعه انجام شده تشکر می کنم؛ امروز شاهد یک افتتاح و یک کلنگ زنی همزمان برای افزایش ظرفیت بودیم.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان معتادان متجاهر همواره یک حلقه مفقوده داریم، گفت: یکی از بزرگترین حلقه های مفقوده در روند درمان و ترک اعتیاد معتادان متجاهر، بحث اشتغالزایی و یاددادن مهارت به آنهاست.

معتادان متجاهر بعد از جمع آوری در گام اول سم زدایی می شوند و به تدریج مراحل درمان آنها طی می شود اما این حلقه مفقوده این است که اگر این افراد مهارتی را یاد نگیرند و دارای کار نباشند، بعد از اینکه به جامعه برگردند مجدد به دلیل اینکه جامعه آنها را پذیرش نمی کند، به سراغ اعتیاد می روند.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه آموزش و توسعه اشتغال برای معتادان پس از ترک، اعتماد به نفس ایجاد می کند، گفت: تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مدت زمان نگهداری معتادان متجاهر از یک به دو سال با تصویب مجلس

افزایش مدت زمان نگهداری معتادان متجاهر از یک به دو سال با تصویب مجلس