مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 01:052023-10-29سياسي

«حریم» تهران نابود می شود؟


اعضای شورا به مشکلات پیش آمده در حریم معترض هستند تا جایی که رییس شورای شهر تهران گفت حریم بزرگراه آزادگان را خوردند و بردند.

مدیر عامل شرکت شهربان حریم بان شهر تهران در خصوص حریم موضوعاتی را مطرح کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، برخی از اعضای شورای شهر تهران حریم را یکی از مشکلات تهران می داند.

در سال 1382 بنا به ضرورت های موجود برای 17 دهستان و روستاهای داخل حریم شهر تهران طرح هادی آن هم با اعتبارات شورای شهر تهران تهیه شد تا بتوان حریم شهر تهران را مشخص و نسبت به آن برنامه ریزی کرد.

به گفته چمران رییس شورای شهر تهران، مقیاس تهران نه تنها بزرگ تر نشده؛ بلکه کوچک تر هم شده، از این جهت که در طرح جامع، مساحت شهر تهران را از 750 کیلومتر مربع به 600 کیلومتر مربع کاهش و تقلیل داده شده؛ بنابراین چنین رخدادی مبیّن این است که روستاهای اطراف شهر تهران وسیع تر و بزرگ تر شده اند و به تدریج تهران را در خودشان می بلعند و این بسیار خطرناک است.

در قانون صراحتا اعلام شده که هیچ روستایی قابلیت تبدیل شدن به شهر را ندارد؛ مگر اینکه از شهر تهران منفصل شود و این مهم در اسناد شورای معماری و شهرسازی، وزارت کشور، استانداری و.

لحاظ شده و مورد موافقت قرار گرفته؛ اما برخی افراد به دنبال مستقل کردن روستای قیامدشت هستند؛ مجریان قانون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حریم» تهران نابود می شود؟

«حریم» تهران نابود می شود؟