مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-31سياسي

آغاز مطالعات گردشگری دریایی و روستایی در خوزستان


بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، با آغاز برنامه جامع مطالعات گردشگری دریایی و روستایی استان خوزستان شناسایی و بررسی بیش از 200 روستا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/خوزستان بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، با آغاز برنامه جامع مطالعات گردشگری دریایی و روستایی استان خوزستان شناسایی و بررسی بیش از 200 روستا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با اشاره به موضوع بالا اظهار کرد: یکی از موضوعات و مشکلات عمده در حوزه گردشگری نبود مطالعات و برنامه های بالادستی بود که در تلاش هستیم با برنامه ریزی مشکلات این حوزه را حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او افزود: در این زمینه برنامه جامع مطالعات گردشگری دریایی و روستایی در استان آغاز شده تا بتوانیم گردشگری را در این 2 بخش در خوزستان فعال کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان بیان کرد: در زمینه گردشگری دریایی، پنج شهرستان ساحلی و در حوزه گردشگری روستایی، تا به حال براساس معیارها، 230 روستا شناسایی و مطالعات آن ها انجام شده است.

گردشگری روستایی شامل انواع گردشگری با برخورداری از تسهیلات و خدمات رفاهی در نواحی روستایی است و امکان بهره مندی از منابع طبیعی و جاذبه های طبیعت را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات گردشگری دریایی و روستایی در خوزستان

آغاز مطالعات گردشگری دریایی و روستایی در خوزستان