مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-20سياسي

برخورد رفع تکلیفی با «قصه پرغصه» آلودگی هوای تهران


عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوا به یک قصه پرغصه ای تبدیل شده که همه رفع تکلیفی با آن برخورد می کنند.

- عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوا به یک قصه پرغصه ای تبدیل شده که همه رفع تکلیفی با آن برخورد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر قائمی با اشاره به ارسال نامه ای با امضای 21 عضو شورا به سران قوا در خصوص آلودگی هوای تهران در دی ماه سال گذشته و در پاسخ به این پرسش که پاسخی به نامه ارسالی داده شد یا خیر؟ ، اظهار کرد: بنده که هیچ پاسخی ندیدم.

وی با تأکید بر اینکه آلودگی هوا به یک قصه پر غصه ای تبدیل شده که همه رفع تکلیفی با آن برخورد می کنند، یادآور شد: اگر اتفاقی افتاده بود ما با چنین وضعیتی در پایتخت روبه رو نبودیم.

قائمی همچنین تصریح کرد: آلودگی هوا راهکار دارد؛ کمااینکه شهرهای بزرگ دنیا راهکارها را یافتند و مشکل آلودگی هوا را برطرف کردند.

لذا مسئله اصلی در این خصوص، عزم ملی است.

وی با بیان اینکه پس از ورود و همه گیری کرونا در کشور عزم ملی شکل گرفت، خاطرنشان کرد: تصمیمات با دقت نظر در این خصوص اتخاذ، اعمال و نظارت می شد و پس از مدتی، به دنبال اقدامات انجام شده و مدیریت تمام شئون، کرونا به پایان رسید؛ اگر با آلودگی هوا نیز به این شکل برخورد شود، مشکلات حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد رفع تکلیفی با «قصه پرغصه» آلودگی هوای تهران

برخورد رفع تکلیفی با «قصه پرغصه» آلودگی هوای تهران