مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:012023-11-19سياسي

مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، جواد واحدی امروز ، در بازدید از بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری، معماری ویژه این بنا در کنار قابلیت های ویژه این شاهکار هنر اسلامی در حوزه گردشگری مذهبی و طبیعی را فرصتی مناسب برای ثبت جهانی این سازه تاریخی عنوان کرد.

معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شده است از این رو اجرای صحیح و مناسب اقدامات مرتبط با این بنا در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برای ثبت جهانی و جذب گردشگران خارجی اهمیت بسزایی دارد.

تخصیص بودجه برای مرمت بازار اهر معاون وزارت امور مجلس، وازت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین در بازدید از  بازار تاریخی شهرستان اهر از تخصیص 400 میلیون تومان دیگر در کنار یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان سال های گذشته، برای تسریع روند مرمت بازارچه تاریخی شهرستان اهر خبر داد.

معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال های گذشته یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بودجه برای مرمت بنای بازارچه تاریخی شهرستان اهر اختصاص داده شده بود که جهت  تسریع این روند چهارصد میلیون تومان اعتبار نیز افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شد

مقدمات ثبت جهانی بقعهٔ شیخ شهاب الدین اهری محیا شد