مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-20اجتماعي

پرستاری که به عشق دوران کودکی خود رسید


فاطمه قنبری کناری از پرستارانی است که علاقه به شغل پرستاری را مربوط به دوران کودکی می داند و گفت: از دوران خوش کودکی که همزمان با دوران هشت سال دفاع مقدس بود برای کمک به هموطنان عزیز و علاقه مند به شغل پرستاری شدم.

- خبرگزاری فارس استان مازندران-سمانه سراج فریدونی همه ساله سالروز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب(س) که به روز پرستار نام گذاری شده فرصتی است تا با سیره زندگی حضرت زینب(س) که همان تبلیغ نهضت حسینی همراه با صبر، استقامت و دلجویی و پرستاری از بیماران بوده بیشتر آشنا شویم.

یک پرستار که الگوی خود را حضرت زینب(س) قرار می دهد در طی شبانه روز شاهد صحنه هایی از درد و رنج بیماران، گریه و زاری همراهان و حتی مرگ یک بیمار است که می تواند تاثیر منفی در روح و روان آن پرستار داشته باشد اما بهترین لحظه یک پرستار آن زمانی است که لبخند رضایت بیمار را می بیند و آن وقت است که خستگی از بدن او خارج می شود که هیچگاه این لحظه قابل توصیف نیست.

 یک پرستار نجات جان یک فرد را مهمترین اولویت خود می داند و به همین دلیل است که پیامبر اکرم(ص) می فرماید (هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند خداوند متعال او را با ابراهیم خلیل محشور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری که به عشق دوران کودکی خود رسید

پرستاری که به عشق دوران کودکی خود رسید