مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-11حوادث

برخورد پلیس فتا با صفحات پیکرتراشی در فضای مجازی


جانشین رییس پلیس فتا از برخورد پلیس با صفحاتی که به نام پیکرتراشی و جراحی زیبایی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شهروندان می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار حسین امیرلی جانشین رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا گفت: رصد و پایش فضای مجازی و شناسایی صفحات غیراخلاقی، مستهجن و مجرمانه بنا بر وظیفه ذاتی در دستور کار پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا قرار دارد؛ در همین راستا و پیرو شکایت تعداد زیادی از شهروندان در خصوص انتشار تصاویر خصوصی آن ها در فضای مجازی اقدامات عملیاتی ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدام قاطعانه پلیس با گردانندگان این صفحات، بیان کرد: طی اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا، 125 صفحه اینستاگرامی با بیش از 11 میلیون نفر دنبال کننده که در این زمینه فعالیت داشتند و اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شهروندان می کردند، شناسایی و در فرآیند رسیدگی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: صفحات مزبور تصاویر خصوصی افراد را بدون رضایت آن ها و گاها با تهدید و اجبار منتشر می کردند؛ در این راستا افسران سایبری پلیس فتا اقدامات خود را به صورت گسترده در سراسر کشور توسعه داده و با بررسی همه جوانب پرونده و بهره گیری از روش های علمی و فنی موفق شدند، اکثر گردانندگان این صفحات را مورد شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس فتا با صفحات پیکرتراشی در فضای مجازی

برخورد پلیس فتا با صفحات پیکرتراشی در فضای مجازی