مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-16اقتصادي

تجهیز محور شازند-آستانه به دوربین نظارتی تصویری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از تجهیز محور شازند-آستانه به دوربین نظارتی تصویری خبر داد.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به تجهیز محور شازند-آستانه به دوربین نظارتی تصویری اظهار کرد: این سامانه طی روز جاری نصب و راه اندازی شد و با بهره برداری از آن تعداد سامانه های نظارتی تصویری استان به 34 دستگاه افزایش یافت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر سامانه منصوب در محور شازند - آستانه، سه دوربین نظارت تصویری با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال در محورهای کنارگذر شمالی اراک، ساوه-بویین زهرا محدوده روستای ملارد و نقره کمر تفرش نصب و راه اندازی شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه هزینه نصب و راه اندازی دوربین محور شازند-آستانه بالغ بر 7 میلیارد ریال شده است، ادامه داد: رصد مستمر و آنلاین جاده ها یکی از مزایای نصب دوربین به خصوص در فصل بارش هاست و باعث کمک رسانی بهتر و اقدام سریع تر راهداران در زمان های برفی است.

جهانی یادآور شد: بیشترین دوربین های نظارتی تصویری به منظور اهمیت خدمت رسانی و باز شدن مسیرهای مسدود شده در روزهای برفی، در محورها و گردنه های حساس و پربارش برف نصب شده تا از رفت و آمد غیر ضرور برفروب ها جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز محور شازند-آستانه به دوربین نظارتی تصویری

تجهیز محور شازند-آستانه به دوربین نظارتی تصویری