مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-30حوادث

تدبیر ویژه فراجا برای حل معضل معتادان متجاهر؛ بازداشت گسترده در راه است؟!


فرمانده فراجا از برنامه ای برای حل معضل معتادان متحاهر خبر داد که این گمانه را تقویت می کند که بازداشت گسترده این افراد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هر ساله با فرارسیدن موج سرما در کشور، اخباری ناخوشایندی از مرگ و میر کارتن خواب ها منتشر می شود که یادآور یک معضل چندین ساله و دردناک است؛ معتادان ترد شده از خانواده و جامعه که به دلیل وضعیت وخیمی که با آن دست به گریبان هستند، جایی بهتر از گوشه و کنار شهر برای گذراندن شب های سرد پیدا نمی کنند و در نتیجه برودت هوا، شماری شان جان شیرین را در این راه تیره و تاریک از دست می دهند.

معضلی که یکی از تدابیر جدی برای مقابله با آن، احداث گرم خانه های متعدد در شهر هایی مانند تهران است که البته نقش بسیار زیادی در کاهش این دست مرگ ها داشته، اما هنوز هستند معتادانی که وخامت اوضاع شان مانع می شود تن به حضور در این مراکز دهند و در نتیجه مرگ سرنوشت محتوم ایشان، به ویژه در شب های سرد سال است.

افرادی که بیش از محل خواب و وعده غذای گرم، به رهایی از افیونی که گرفتارش هستند، نیازمند هستند و کمتر شاهد طرح و تدابیری ویژه برای کمک به ایشان در این راستا هستیم.

اقدامی که به نظر می رسد با طرح جدید نیروی انتظامی، در دستور کار این نهاد قرار گرفته و امروز فاز نخست آن با افتتاح و بهره برداری مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر ویژه فراجا برای حل معضل معتادان متجاهر؛ بازداشت گسترده در راه است؟!

تدبیر ویژه فراجا برای حل معضل معتادان متجاهر؛ بازداشت گسترده در راه است؟!