مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-13ورزشي

کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی دهستان زیلایی مارگون با اعتبار 400 میلیارد ریال


مدیرکل اجرایی ستاد اجرایی حضرت امام(ره) گفت: بیش از 20 پروژه محرومیت زدایی در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی و زیرساختی زیلایی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد کلنگ پروژه های محرومیت زدایی بخش زیلایی شهرستان مارگون به زمین زده شد.

شایان نادری با اشاره به اینکه بیش از 20 پروژه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و زیرساختی در منطقه محروم زیلایی کلنگ زنی شدند، افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف دهستان زیلایی برنامه ریزی شده و پراکندگی خوبی در تعداد پروژه ها صورت گرفته است.

  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد ارزش ریالی این پروژه ها را 400 میلیارد ریال دانست و افزود: این پروژه ها در راستای رفع محرومیت از این دهستان برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: در منطقه مورزرد زیلایی کانال کشاورزی، مسجد و خانه عالم احداث می شود و در چاهن  راهدارخانه ساخته خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: در روستای بردپهن ساخت سالن ورزشی و تعمیر منبع آب و در موشمی سفلی  ساخت کتابخانه و موشمی علیا احداث می شود.

  وی با بیان اینکه این پروژه ها به صورت مشارکت 50_50 توسط بنیاد برکت و استانداری احداث می شود، گفت: در حوزه راه روستایی و کشاورزی، بهداشتی، ورزشی و حتی برق رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی دهستان زیلایی مارگون با اعتبار 400 میلیارد ریال

کلنگ زنی پروژه های محرومیت زدایی دهستان زیلایی مارگون با اعتبار 400 میلیارد ریال