مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-09اجتماعي

همه در برابر آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیت داریم


مدیرکل بهزیستی لرستان با تأکید بر ضرورت نظارت جدی و مستمر به نکات ایمنی در مراکز ماده 15 گفت: همه ما در برابر آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیت داریم و باید پاسخگو باشیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان با تأکید بر ضرورت نظارت جدی و مستمر به نکات ایمنی در مراکز ماده 15 گفت: همه ما در برابر آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیت داریم و باید پاسخگو باشیم.

همایون عمودی زاده امروز 18 آبان ماه در نشست هم اندیشی با مدیران فنی مراڪز ماده 15 (کمپ ها) با تأکید بر ضرورت نظارت جدی و مستمر به نکات ایمنی در مراکز ماده 15، اظهار کرد: همه ما در برابر آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیت داریم و باید پاسخگو باشیم وی با بیان اینکه، رعایت نکات ایمنی در مراکز ماده 16 و تبصره 2 و مراکز ماده 15 الزامی است، تصریح کرد: اگرچه ممکن است اقامت در کمپ ها ساده به نظر برسد، اما گاهی عدم رعایت برخی از نکات بسیار پیش پا افتاده ممکن است خسارات جبران ناپذیری را رقم بزند.

از این رو لازم است تمامی مدیران و یاوران در کمپ ها یکسری نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اتفاقات اخیر و آتش گرفتن کمپی در شهرستان لنگرود به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، که موجب جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، تصریح کرد: اعتیاد یک پدیده اجتماعی بسیار مخرب و چند وجهی بوده و زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در برابر آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیت داریم

همه در برابر آسیب دیدگان اجتماعی مسئولیت داریم