مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-19اقتصادي

تامین پمپ های جدید برای تخلیه آبگرفتگی های اهواز/ کاهش مشکلات در بارندگی های بعدی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبگرفتگی های ناشی از بارندگی هفته گذشته، گفت: در مجموع در 61 نقطه آبگرفتگی کاسه ای و ماندآب ایجاد شد که ماندآب در همه نقاط به جز دو سه نقطه در سه چهار ساعت اولیه برطرف شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبگرفتگی های ناشی از بارندگی هفته گذشته، گفت: در مجموع در 61 نقطه آبگرفتگی کاسه ای و ماندآب ایجاد شد که ماندآب در همه نقاط به جز دو سه نقطه در سه چهار ساعت اولیه برطرف شد.

محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان که امروز (28 آبان ماه) در خصوص مدیریت بارندگی های پیش رو برگزار شد، اظهار کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران در خصوص آبگرفتگی های قبلی و آبگرفتگی های آتی برگزار شد.

خوشبختانه امسال اوضاع آبگرفتگی ها بسیار بهتر شده است و خیابان هایی که در گذشته دچار آبگرفتگی فراوان بودند، امسال اصلاً آبگرفتگی نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سال گذشته در مناطقی از جمله کمپلوی جنوبی، میدان خرداد، خیابان انقلاب، خیابان های کروشات، عین دو و کوی سیاحی آبگرفتگی طولانی مدت رخ می داد اما در بارندگی اخیر یک دقیقه آبگرفتگی نیز در این مناطق رخ نداد و این شرایط نشان دهنده کارهای انجام شده است و همچنان این کارها ادامه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین پمپ های جدید برای تخلیه آبگرفتگی های اهواز/ کاهش مشکلات در بارندگی های بعدی

تامین پمپ های جدید برای تخلیه آبگرفتگی های اهواز/ کاهش مشکلات در بارندگی های بعدی