مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-18اجتماعي

باران خسارتی به قبور آرامستان بندرعباس نزد


رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از تمهیدات انجام شده برای تامین آسایش شهروندان گرامی در زمان بارش رحمت الهی در آرامستان بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بدنبال بروز حوادثی در گذشته در پی بارش ها و آسیب به قبور متوفیان در آرامستان بندرعباس، این بار در گفت و گویی با امید کاردانی رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته برای این منظور را جویا شدیم.

امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد زائران اهل قبور و پیشگیری از آبگرفتگی در قطعات در زمان بارش رحمت الهی تمهیدات لازم صورت پذیرفته است.

کاردانی با اشاره به نزدیک شدن فصل زمستان و آغاز بارش های رحمت الهی افزود: طی اعلام هواشناسی مبنی بر بارش باران در شهر بندرعباس تیم بحران سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در راستای خدمات رسانی به شهروندان گرامی همراه با تجهیزات لازم به صورت آماده باش حاضر شدند.

  وی از اقدامات صورت گرفته برای آسایش شهروندان در جهت  پیشگیری از بحران در مجموعه آرامستان اظهار داشت: با تلاش کارکنان سازمان آرامستان هرس درختان بلند قامت برای جلوگیری از خطرات برق، افزایش و سرعت بخشیدن در مخلوط ریزی قطعه 27 برای جلوگیری از تخریب قبور، مسدود نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران خسارتی به قبور آرامستان بندرعباس نزد

باران خسارتی به قبور آرامستان بندرعباس نزد