مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:412023-11-17سياسي

امام جمعه خرم آباد: رییس قوه قضاییه به داد کارخانه های تعطیل لرستان برسد


حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خطیب نماز جمعه خرم آباد، با برشمردن مشکلات قضایی برخی کارخانجات و واحد های تولیدی راکد و رها شده لرستان، خواستار ورود رییس قوه قضاییه برای رفع مشکلات این واحدها و رونق اشتغال در لرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: باید یقین داشته باشیم که اگر رژیم پهلوی با وجود استبداد و وابستگی به بیگانگان قرن ها بر این کشور حکومت می کرد ، پیشرفتی نصیب ملت ایران نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات شگرفی را در سراسر کشور با وجود مشکلات، تحریم ها و سوء مدیریت ها ارائه کرده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دولت سیزدهم با مجاهدت مخلصانه و تلاشی مضاعف در داخل و خارج کشور تدابیری را بکار گرفته که کشور را از مرحله سخت و دشوار عبور داده است، افزود: یکی از نکات ارزشمند دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی است.

شاهرخی با بیان اینکه نمایندگان ولی فقیه در استان ها یک وظیفه هدایتی، حمایتی و نظارتی دارند، گفت: انتقادهای منصفانه را از سوی هر فرد حقیقی و حقوقی باید پذیرا شد، اما نباید تعابیر تندی علیه فرد خاصی بکار برده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرم آباد: رییس قوه قضاییه به داد کارخانه های تعطیل لرستان برسد

امام جمعه خرم آباد: رییس قوه قضاییه به داد کارخانه های تعطیل لرستان برسد