مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-20حوادث

انتشار جنجالی فیلم باشگاه بانوان در فضای مجازی / متهم دستگیر شد


فرد ناشناسی به باشگاه بانوان یکی از شهرستان ها مراجعه و اقدام به فیلم برداری از ورزش بانوان کرده و فیلم مربوطه را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

- فرد ناشناسی به باشگاه بانوان یکی از شهرستان ها مراجعه و اقدام به فیلم برداری از ورزش بانوان کرده و فیلم مربوطه را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتا کردستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی زنان کردستانی در فضای مجازی، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ مهدی دانش پور روز دوشنبه اظهار کرد: در پی رصد و پایش کارشناسان این پلیس در فضای مجازی، مشخص شد فیلمی با موضوع باشگاه زنانه در یکی از شهرستان های استان در حال انتشار است.

  وی افزود: فرد ناشناسی به باشگاه بانوان یکی از شهرستان ها مراجعه و اقدام به فیلم برداری از ورزش بانوان کرده و فیلم مربوطه را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

  رییس پلیس فتا انتظامی کردستان گفت: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، متهم را شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جنجالی فیلم باشگاه بانوان در فضای مجازی / متهم دستگیر شد

انتشار جنجالی فیلم باشگاه بانوان در فضای مجازی / متهم دستگیر شد