مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-15سياسي

22 هزار جمعیت باشت همچنان چشم انتظار پایگاه انتقال خون


رییس شورای اسلامی شهرباشت ایجاد پایگاه انتقال خون در این شهرستان را ضروری خواند و گفت: باشت با 22 هزار نفر جمعیت فاقد پایگاه انتقال خون است.

- عمار محمدی گوهرگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در باشت ایجاد پایگاه انتقال خون در شهرستان باشت را ضروری خواند و اظهار کرد: این شهرستان با 22 هزار نفر جمعیت حدود 13 سال است که از بخش به شهرستان تبدیل شده اما فاقد  پایگاه انتقال خون است.

رییس شورای اسلامی شهر باشت بیان کرد: مردم شهرستان باشت به دلیل نبود پایگاه خون در این شهرستان برای اهدای خون به عنوان امری خداپسندانه به پایگاه انتقال خون شهرستان گچساران مراجعه می کنند.

وی تصریح کرد: برخی مراجعه کنندگان باشتی موفق به اهدای خون نمی شوند، چراکه پایگاه انتقال خون شهرستان گچساران پاسخگوی نیاز جمعیت  این دو شهرستان نیست.

  محمدی خاطرنشان کرد: شهرستان باشت دارای مساحت 1055 کیلومترمربع است و مردم روستاها در بخش  مجبور هستند برای انجام کارهای خود کیلومترها مسیر طی کنند.

رییس شورای اسلامی شهرباشت ادامه داد: با وجود تمام این مشکلات برخی ادارات خود را ملزم به دایر کردن نمایندگی درشهر باشت نمی دانند که این امر مردم این شهرستان را با مشکلات بی شماری مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار جمعیت باشت همچنان چشم انتظار پایگاه انتقال خون

22 هزار جمعیت باشت همچنان چشم انتظار پایگاه انتقال خون