مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-09اجتماعي

اجرای پویش احسان دانش ستاد اجرایی لرستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان از اجرای پویش احسان دانش به همت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان این ستاد ویژه دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان از اجرای پویش احسان دانش به همت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان این ستاد ویژه دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار استان خبر داد.

مجید طائف امروز 18 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پویش احسان دانش به همت بنیاد احسان این ستاد، اظهار کرد: این پویش با هدف عدالت آموزشی، ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان پایه اول تا ششم مقطع دبستان در مناطق حاشیه ای کم برخوردار روستایی برگزار می شود.

وی با اشاره به جزییات و روند اجرای پویش احسان در لرستان، تصریح کرد: در این پویش کاربرگ های آموزشی به صورت هفتگی در اختیار دانش آموزان مناطق هدف قرار گرفته و در پایان روند پیشرفت تحصیلی آنان پایش و ارزیابی شده و برنامه های آتی مدنظر قرار می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان گروه هدف توسط گروه های مردمی فعال در حوزه آموزشی صورت می گیرد، اضافه کرد: این برنامه در سطح 4000 دانش آموز و با همراهی و همکاری معاونت ابتدایی سازمان آموزش وپرورش و با محوریت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش احسان دانش ستاد اجرایی لرستان

اجرای پویش احسان دانش ستاد اجرایی لرستان