مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-11حوادث

دستگیری مردی که 120 میلیارد تومان تسهیلات غیرمجاز بانکی گرفت


دستگیری سارقان عتیقه و کشف چوب های تاغ در شاهرود/ دستگیری مردی که 120 میلیارد تومان تسهیلات غیرمجاز بانکی گرفت/ پایان زندگی 4 محکوم به مرگ در قزل حصار/ نجات دختر 5 ساله از دست مرد شرور/ بازداشت 2 سارق با شاه کلید پرشیا/ پرداخت دیه و 8 سال حبس برای مرد که طنش را کشت - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (پنجشنبه هجدهم آبان ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  دستگیری سارقان عتیقه و کشف چوب های تاغ در شاهرود فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی و دستگیری سارقان عتیقه جات توسط ماموران کلانتری 12 بسیج در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید دستگیری مردی که 120 میلیارد تومان تسهیلات غیرمجاز بانکی گرفت رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری فردی که اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش 120 میلیارد تومان کرده بود، خبرداد.

بیشتر بخوانید پایان زندگی 4 محکوم به مرگ در قزل حصار 4 زندانی محکوم به مرگ که در پرونده های جداگانه دو زن و دو مرد را به قتل رسانده بودند، سحرگاه روز گذشته در زندان قزل حصار به دار مجازات آویخته شدند.

بیشتر بخوانید نجات دختر 5 ساله از دست مرد شرور مرد شرور که به اتهام ربودن یک دختر 5 ساله دستگیرشده در بررسی سوابقش مشخص شد چند سال قبل نیز به اتهام تعرض به یک پسربچه زندان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مردی که 120 میلیارد تومان تسهیلات غیرمجاز بانکی گرفت

دستگیری مردی که 120 میلیارد تومان تسهیلات غیرمجاز بانکی گرفت