مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-30اقتصادي

مشارکت بنیاد علوی برای ساخت 120 مسکن نیازمندان


دبیر نهاد بنیاد علوی شهرستان هلیلان گفت: در راستای حل مشکل تأمین مسکن نیازمندان، هم اکنون 120 واحد با پیشرفت 90 درصدی در حال ساخت می باشند.

- حسین بیگی دبیر بنیاد علوی هلیلان صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بنیاد علوی در استان ایلام عمدتا در شهرستان های هلیلان و ملکشاهی در بخش های فرهنگی ،اجتماعی ،سلامت درمان ، عمرانی و زیر ساختی و اشتغالزایی فعالیت می کند  وی افزود: در سال گذشته بنیاد مستعضفان تفاهم نامه مسکن با ادارات بنیاد مسکن ، کمیته امداد و سازمان بهزیستی انعقاد شد طی این تفاهم نامه بنیاد علوی با مشارکت کمیته امداد ، برای مددجویان تحت پوشش که در ساخت مسکن دچار مشکل هستند بنیاد علوی و کمیته امداد بصورت جداگانه هر کدام 75 میلیون تومان بلاعوض و بنیاد مسکن نیز 200 میلیون تومان بصورت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفت.

  دبیر بنیاد علوی هلیلان یادآور شد : در سطح استان 120 واحد مربوط به خانواده تحت پوشش کمیته امداد بود که در مناطق هلیلان ، دره شهر، چرداول، ملکشاهی ، می باشد که هم اکنون با پیشرفت 90 درصدی در حال ساخت می باشند.

  وی ادامه داد :حمایت مسکن برای مددجویان بهزیستی که شامل 2 معلول به بالا را دارند، برای خانواده مددجو شهری 200 میلیون تومان بلاعوض توسط بنیاد علوی و 50 میلیون تومان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بنیاد علوی برای ساخت 120 مسکن نیازمندان

مشارکت بنیاد علوی برای ساخت 120 مسکن نیازمندان