مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-04بين الملل

جهاد اسلامی: اسراییل در مقابل مقاومت ما شکست خواهد خورد


سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر حضور نیروهای «سرایا القدس»، شاخه نظامی اش در نبرد کنونی با اشغالگران، تصریح کرد: اسراییل در مقابل مقاومت ما شکست خواهد خورد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی امروز شنبه، 4 نوامبر در گفت وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد که همه فلسطینی ها له هدف حملات اسراییل تبدیل شده اند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، سلمی تصریح کرد: اسراییل در مقابل مقاومت ما و حتی شهرک نشینان خود شکست خواهد خورد؛ دشمن در شمال غزه در حال عقب نشینی است و متحمل خسارت می شود، زیرا مقاومت به نیروهایش آسیب رسانده است.

سلمی در ادامه ضمن تاکید بر مشارکت جنبش جهاد در نبرد با اشغالگران، گفت: گردان های القدس از فاصله صفر با دشمن درگیر هستند و تاکید دارند که مقاومت تسلیم نخواهد شد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: مقاومت تاکید دارد تا زمانی که تجاوزات ارتش صهیونیستی تداوم پیدا کند به مقابله با دشمن ادامه خواهد داد.

سلمی با تاکید بر اینکه فلسطینیان از حاکمیت کشورهای عربی و شکست آن ها در مقابله با جنگ غزه تعجب می کنند، گفت: همه کشورهایی که روابط خود را با اشغالگران عادی کردند، باید از این موضوع منصرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: اسراییل در مقابل مقاومت ما شکست خواهد خورد

جهاد اسلامی: اسراییل در مقابل مقاومت ما شکست خواهد خورد