مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-13بين الملل

بهشتی پور: نشست ریاض نیازمند نشست های کارشناسی برای یافتن راه حل در بحث فلسطین است


نیاز است اجلاس هایی در سطح کارشناسی و سیاسی در بین اعضای سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برگزار شود تا به یک راه حل قابل اجرا برای حل مساله فلسطین و به ویژه برون رفت از شرایط بغرنج کنونی برسیم.

- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: نیاز است اجلاس هایی در سطح کارشناسی و سیاسی در بین اعضای سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برگزار شود تا به یک راه حل قابل اجرا برای حل مساله فلسطین و به ویژه برون رفت از شرایط بغرنج کنونی برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست اضطراری سران کشورهای عربی و اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، هفته جاری در ریاض برگزار و در بیانیه پایانی آن بر لزوم شکست محاصره علیه غزه و ورود کاروان های حامل کمک های بشردوستانه به صورت فوری تاکید شد.

در بیانیه پایانی نشست سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض بر لزوم شکست محاصره علیه غزه و ورود کاروان های حامل کمک های بشردوستانه به صورت فوری تاکید شد.

هم چنین تاکید شد که با توصیف جنگ تلافی جویانه علیه غزه و دفاع از خود یا توجیه آن تحت هر بهانه ای مخالفت دارد.

شرکت کنندگان در نشست سران کشورهای عربی-اسلامی در بیانیه پایانی نشست خود تاکید کردند: جابجایی حدود یک و نیم میلیون فلسطینی از شمال نوار غزه به جنوب آن را که طبق کنوانسیون چهارم ژنو 1949 و ضمیمه آن در سال 1977، نوعی جنایت جنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشتی پور: نشست ریاض نیازمند نشست های کارشناسی برای یافتن راه حل در بحث فلسطین است

بهشتی پور: نشست ریاض نیازمند نشست های کارشناسی برای یافتن راه حل در بحث فلسطین است