مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-24سياسي

مردمان پاکستان ارادت بسیاری به امام رضا(ع) دارند


مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی گفت: مردمان ایران و پاکستان ارادت بسیاری به حضرت رضا(ع) دارند و این ارادتمندی باید همراه با عمل باشد، - ایسنا/خراسان رضوی مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی گفت: مردمان ایران و پاکستان ارادت بسیاری به حضرت رضا(ع) دارند و این ارادتمندی باید همراه با عمل باشد، زیرا محال است فردی عشق به امام رضا(ع) داشته باشد و نگران مردمان فلسطین نباشد.

سعید طالبی نیا امروز، 2 آبان ماه، در هفتمین پیش نشست بین المللی پنجمین کنگره جشنواره بین المللی حضرت رضا(ع) در خصوص عدالت برای همه و ظلم به هیچکس از منظر امام رضا(ع) اظهار کرد: وضعیت فلسطین، وضعیتی است که کام تمامی جهانیان را تلخ کرده است.

وی اضافه کرد: با نگاه به اصل مسئله امامت متوجه می شویم که ویژگی عدالت، ذاتی خود امام است و اگر کسی این ویژگی ذاتی را نداشته باشد به منصب امامت دست نمی یابد.

طالبی نیا ادامه داد: ائمه بر همین اساس در زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی خود همواره دنبال گسترش عدالت بودند و این امر به قدری نمایان بوده است که در خصوص حضرت علی(ع) اینگونه بیان می شود قُتِلَ عَلِیٌّ فِی مِحْرَابِ عِبَادَتِهِ لِشِدَّهَ عَدْلِهِ، علی در محراب عبادت خویش قربانی عدالتش شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمان پاکستان ارادت بسیاری به امام رضا(ع) دارند

مردمان پاکستان ارادت بسیاری به امام رضا(ع) دارند