مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-10سياسي

مسئله بزرگ جهان اسلام و بشریت فلسطین است


امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، گفت: باید در بحث دفاعی خودکفا باشیم و این موضوع مورد تاکید این شهید بزرگوار بود و در این راستا با تکیه بر معرفت خود و ایمانش وارد میدان شد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، گفت: باید در بحث دفاعی خودکفا باشیم و این موضوع مورد تاکید این شهید بزرگوار بود و در این راستا با تکیه بر معرفت خود و ایمانش وارد میدان شد.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (19 آبان ماه) در خطبه های نمازجمعه زنجان تصریح کرد: سال 1390 یکی از روزهای غمبار در تاریخ کشورمان است که سردار شهید حسن طهرانی مقدم به فیض شهادت نائل آمد و شهید اقتدار علمی و ملی کشور شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه وی در اوایل بروز جنگ تحمیلی در کنار همرزمان وارد عرصه دفاع مقدس شد، افزود: یکی از اهداف این شهید این بود که در بحث دفاعی کشور ایران خودکفا باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند مسئله مهم را بیان فرموده اند، گفت: ایمان و معرفت دینی، افزایش سطح اطلاعات و علم، اقتصاد مقاومتی و حفظ عزت ملی جزو مهم ترین مسائل است که اگر این چهار مورد در هر ملتی وجود داشته باشد؛ یقینا صاحب آن ملت به اقتدار ملی و علمی دست خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله بزرگ جهان اسلام و بشریت فلسطین است

مسئله بزرگ جهان اسلام و بشریت فلسطین است