مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-18سياسي

انتقاد فرماندار بویراحمد از مطالب مطرح شده توسط برخی جریانات سیاسی در فضای مجازی


فرماندار بویراحمد از برخی گروه های سیاسی انتقاد کرد و گفت: برخی ها در فضای اجتماعی از مهندسی انتخابات سخن می گویند که از دستگاه های نظارتی می خواهیم بر این موارد نظارت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف کسب کردیم را مدیون بسیج و تفکر بسیجی هستیم.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه کلید واژه بسیج مقدس و دارای حرمت است، گفت: برنامه های هفته بسیج به طور باشکوهی برگزار شود.

وی در ادامه سخنان خود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مسئله اول ما مشارکت همه دستگاه ها در امر برگزاری انتخابات است.

این مسوول با اشاره به اینکه در مرحله شعب ثبت نام اخذ رأی هستیم گفت: به خاطر اینکه دسترسی مردم تسهیل تر شود پراکندگی جدیدی در شعب اخذ رای در شهر یاسوج و مناطق لوداب و کبگیان خواهیم داشت لذا در خصوص جذب نیرو و اختصاص امکانات همه ادارات برای همکاری آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا زمان پایان انتخابات طبق قانون همه امکانات دولت در اختیار انتخابات باشد،  به موضوع مهم رفتار انتخاباتی مدیران و کارکنان اشاره و عنوان کرد: همه ما بدون شک تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار بویراحمد از مطالب مطرح شده توسط برخی جریانات سیاسی در فضای مجازی

انتقاد فرماندار بویراحمد از مطالب مطرح شده توسط برخی جریانات سیاسی در فضای مجازی