مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-04سياسي

راهپیمایی 13 آبان در سوادکوه مازندران


مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سوادکوه و سوادکوه شمالی همگام با دیگر نقاط ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، - بار دیگر با آرمان های امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری، تجدید میثاق کردند.

امروز مصادف با روز 13 آبان، در شهر زیراب، شهروندان با تجمع در محوطه مسجد جامع و حرکت به سمت امامزاده عبدالحق (ع)، ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، جنایات این روزهای رژیم صهیونسیتی را محکوم و با مردم مظلوم غزه اعلام همبستگی داشتند.

شهروندان زیرابی در صحن مقدس امامزاده عبدالحق ( ع)، با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل، بر ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار، تاکید کردند.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام صداقتی رییس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی و قرائت قطعنامه انجام پذیرفت.

مردم شهید پرور شیرگاه، در روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با حرکت از حسینیه حاجی آباد به سمت یادمان شهدای گمنام شهر، شعارهایی بر ضد استکبار جهانی سر دادند.

در یادمان شهدای گمنام شیرگاه، محمودی رییس آموزش و پرورش سوادکوه شمالی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی اسراییل، خواستار توجه جهانی به نسل کشی و کودک کشی این غده سرطانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان در سوادکوه مازندران

راهپیمایی 13 آبان در سوادکوه مازندران