مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-23اقتصادي

سفالگران لالجین اهلیت مالی برای فعالیت در شهرک صنعتی را ندارند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با تأکید بر اینکه سفالگران لالجینی که زمین شهرک صنعتی را خریداری کردند، اهلیت ایجاد مجموعه تولیدی از لحاظ مالی ندارند، - ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با تأکید بر اینکه سفالگران لالجینی که زمین شهرک صنعتی را خریداری کردند، اهلیت ایجاد مجموعه تولیدی از لحاظ مالی ندارند، گفت: 70 قطعه از زمین های شهرک صنعتی لالجین به سفالگرانی که جزو صنایع دستی بودند، داده شده اما نمی توانند طرح را تأمین مالی کنند.

مصطفی حقیقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرک صنعتی سفال لالجین 50 هکتار بوده است، افزود: این شهرک دارای 230 قطعه صنعتی است که 70 قطعه به طیفی که جزو صنایع دستی هستند، داده شده است.

وی با بیان اینکه پروسه واگذاری زمین های شهرک صنعی لالجین سه سال قفل شده بود، تصریح کرد: سال گذشته این اراضی با قیمت کارشناسی توسط دولت واگذار شده است که اعتراضاتی داشتند و در این زمینه دستگاه قضا و دیوان محاسبات ورود کرده و مشخص شد روند واگذاری کاملاً درست بوده است.

حقیقی با تأکید بر اینکه استان در بهترین شرایط هزینه خرید زمین برای این افراد را قسط بندی کرد، یادآور شد: این اراضی به طور اقساطی به صورت 10 درصد نقدی و مابقی در 10 قسط به این افراد واگذار شد در حالیکه چنین چیزی در وزارت صمت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفالگران لالجین اهلیت مالی برای فعالیت در شهرک صنعتی را ندارند

سفالگران لالجین اهلیت مالی برای فعالیت در شهرک صنعتی را ندارند